Hello Guest

Sign In / Register

Welcome,{$name}!

/ Atsijungti
lietuvių
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Namai > žinios > „Walmart“ įsigyja televizijos kūrėją „Vizio“ už 2,3 milijardo dolerių

„Walmart“ įsigyja televizijos kūrėją „Vizio“ už 2,3 milijardo dolerių

Praėjusią savaitę JAV mažmeninės prekybos lyderė „Walmart“ patvirtino savo planus įsigyti „TV Maker Vizio“ - žingsnį, kuris padės sustiprinti „Walmart“ reklamos verslą.
Kai „Wal-Mart“ paskelbė apie savo įspūdingus finansinius rezultatus, ji taip pat paskelbė, kad įsigys „Vizio“ už 11,50 USD už akciją grynaisiais, o bendra operacijos vertė bus maždaug 2,3 milijardo JAV dolerių.„Walmart“ buvo pagrindinis „Vizio TVS“ pardavėjas, o įsigijimui bus taikomas reguliavimo kontrolė.Po to, kai naujienos buvo paviešintos, „Vizio“ akcijų kaina tą pačią dieną uždaryta 11,08 USD, tai padidėjo daugiau nei 16%.
„Vizio“ JAV įkūrė 2002 m. Wang Wei, Laynie Newsome ir Ken Lowe.Ji panaudojo agresyvias kainų strategijas, siekiant skatinti aukštos raiškos televizorius, ir po penkerių metų tapo svarbiausiu prekės ženklu JAV televizijos rinkoje.2005 m. „Ruixuan Technology“ perėjo prie investavimo į „Vizion“.2017 m. „LETV“, kuris iš pradžių planavo įsigyti „Vizio“, pagaliau atsisakė susitarimo dėl finansinių problemų.2018 m. „Vizio“ gavo akcijas iš „Hon Hai“ ir „Innolux“, kurių investicinė suma buvo didesnė nei 2 milijardų dolerių.Jis bus įtrauktas į Niujorko vertybinių popierių biržą 2021 m.

Per „Vizio Platform Plus“ verslą „Vizio“ turi daugiau nei 500 „Advertiser Partners“, ir šis verslas sukuria didelį bendrąjį pelną įmonei.Be to, „Vizio“ „Smartcast Smart“ televizoriaus sistema leidžia vartotojams užsiprenumeruoti transliacijos platformas, tokias kaip „Netflix“, „Amazon Prime Video“, „Disney+“, „Apple TV+“ ir „The Reklamuotojams“.Naudojama daugiau nei 18 milijonų aktyvių sąskaitų, augančių nuo 2018 m. Apie 4 kartus.
Nors „Walmart“ valdo savo televizijos prekės ženklą „Onn.“, „Vizio“ įsigijimas padės jam konkuruoti su prieinamais išmaniaisiais televizoriais iš „Amazon“, „Roku“ ir kitų.Praėjusiais metais „Walmart“ bendradarbiavo su vaizdo reklamos platforma „Innovid“, kad galėtų pateikti suasmenintus skelbimus televizoriuose, ir anksčiau bendradarbiavo su „Roku“, kad būtų galima pateikti „Shoppable“ skelbimus, kad klientai galėtų įsigyti „Walmart“ produktus tiesiai iš televizoriaus.