Hello Guest

Sign In / Register

Welcome,{$name}!

/ Atsijungti
lietuvių
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Namai > žinios > Kur „Tesla“, kurio rinkos vertė yra beveik 100 milijardų JAV dolerių, kur laimėjo važiavimą?

Kur „Tesla“, kurio rinkos vertė yra beveik 100 milijardų JAV dolerių, kur laimėjo važiavimą?

„Tesla“ oficialus „WeChat“ sausio 16 d. Paskelbė, kad daugiau nei 600 000 „Tesla“ transporto priemonių yra aprūpintos visiškai autonominėmis važiavimo mikroschemomis. Ši vadinamoji „super smegenų“ mikroschema gali atlikti 144 trilijonų skaičiavimų per sekundę ir tuo pačiu metu apdoroti 2300 kadrų per sekundę.

Vos prieš kelias dienas „Tesla Tesla“ pirmasis vidaus „Model 3“ buvo pristatytas dideliais kiekiais, kaina nukrito žemiau 300 000 juanių, o „Model Y“ projektas buvo oficialiai paskelbtas.

Už visa tai „Tesla“ laiko trijų kartų produktų pozicionavimą kaip kelią nuskendimui, pasitelkdama elektros skverbimąsi, intelektualią konkurenciją, kad būtų galima atskirti, labai vertikaliai integruotą integraciją ir palaipsniui plečiant vartotojų ratą, išlaikant aplinkos apsaugą, technologijas ir aukštą pabaiga Prekės ženklo įvaizdis atveria kelią žingsniui „Tesla“ komerciniu keliu.

Žvalgyba veda elektromobilių pramonės madą

„Tesla“ 2003 m. Įkūrė Martinas Eberhardas ir Marcas Tarpenningai. Elonas Muskas 2004 m.

2008 m. Buvo išleistas pirmasis „Tesla“ elektromobilių gaminys „Roadster“ ir pirmasis pasaulyje masiškai pagamintas elektrinis sportinis automobilis.

2015 m. „Tesla“ programinė įranga buvo paleista į V7. Tai buvo pirmas kartas, kai buvo įtraukta „Autopilot“ - pagalbos vairuotojui sistema. Jis turi tris vairavimo pagalbos funkcijas: automatinis juostos laikymas, automatinis juostos keitimas ir automatinė stovėjimo aikštelė.

2016 m. „Tesla“ įsigijo JAV saulės energijos gamybos sistemų tiekėją „SolarCity“ ir pradėjo kurti energijos kaupimo projektus. Ji priėmė tą pačią akumuliatorių architektūrą ir valdymo sistemą kaip ir elektrinės transporto priemonės, kad sudarytų energijos kaupimo sistemą, apimančią „Powerpack“, „Powerwall“ ir „Megapack“ projektus.

2018 m. Liepą „Tesla“ Šanchajaus super gamykla oficialiai pasirašė sutartį ir pradėjo statybas 2019 m. Sausio mėn. Ji buvo baigta ir pradėta gaminti 2019 m. Pabaigoje.

2020 m. Sausio 4 d. Vietinis „Model 3“ paskelbė pirmąjį kainų mažinimo skelbimą. Standartinė pagrindinė versija buvo sumažinta nuo pradinės 355 800 juanių kainos iki 323 800 juanių, o subsidijavus 299 000 juanių, kaina sumažėjo 9%.

Žvelgiant į pagrindinius mazgus, į kuriuos „Tesla“ atėjo visa apimtimi, pradedant nuo sutelkimo į elektromobilių tyrimus ir plėtrą, siekiant tapti intelektualiu keliu, pradedant savarankiško įkrovimo krūvos strategijos sukūrimu ir baigiant patekimu į didžiausią pasaulyje elektromobilių rinką Kiniją ir imantis tikslinga strategija siekiant išnaudoti vidutinės klasės keleivinių automobilių rinką. Kiekvienas žingsnis yra tikslus elektrinių transporto priemonių skausmo taškų sprendimas ir tokiu būdu nustatomas etalonas elektrinių transporto priemonių įmonėms bei vadovaujama pramonės plėtros kryptimi.

Pažangi + įkrovimo krūva meta griovį

Šiandien „Tesla“ rinkos vertė visiškai viršijo 90 milijardų JAV dolerių, viršydama dviejų tradicinių Amerikos automobilių gigantų GM ir „Ford“ rinkos vertės sumą. Dar vertingiau yra tai, kad per ilgus metus susikaupusius plonus plaukus buvo išmestas du gilūs grioviai.



Pirmoji yra brandi intelektualiojo vairavimo technologija. Šiuo metu „Tesla“ yra išleidusi keletą autonominio vairavimo funkcijų. „Autopiloto“ funkcija tinkama važiuoti plentu. Transporto priemonės gali automatiškai padėti važiuoti ir važiuoti greitkeliais, taip pat gali padėti pakeisti kelio juostą greitkeliuose. „SmartSummon“ skambučio funkcija leidžia transporto priemonei automobiliu nuvažiuoti į nurodytą vietą nedideliu greičiu stovėjimo aikštelėje.

Tarp jų, visų pirma, „Tesla“ „Autopiloto“ sistema yra populiari aparatinė įranga, aprūpinta aukštesnio nei L2 lygio jutikliais, lusto algoritmais ir atsarginėmis dalimis, o paskui nuotoliniu būdu valdyti ir atnaujinti SIM kortelių duomenis ir programas per OTA, naudojant mobiliojo ryšio oro sąsajas, kad būtų galima atrakinti programinę įrangą. Įgyvendinkite specifines funkcijas, tokias kaip automatinis juostos keitimas ir prisitaikantis kruizas.

Remiantis „Tesla“ paskelbta „Automobilių saugos ataskaita“ už 2019 m. Ketvirtąjį ketvirtį, „Tesla“ elektromobiliuose su įjungta „Autopilot“ sistema įvyko vidutiniškai 3,07 milijono mylių (apie 4,94 milijono kilometrų) avarija. „Autopilot“ sistema nebuvo suaktyvinta, tačiau transporto priemonė buvo aktyviai naudojama. Avarija įvyksta kas 2,1 mln. Mylių (maždaug 338 km) transporto priemonių su saugos funkcijomis. Automobiliams, kuriuose nėra „Autopilot“ sistemos ir nenaudojamos aktyvios transporto priemonės saugos priemonės, jie nutinka kas 1,64 mln. Mylių (maždaug 264 kilometrai). Avarija. Apskritai šie skaičiai yra daug geresni už tuos, kuriuos užfiksavo Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija (NHTSA). Remiantis NHTSA užregistruotais duomenimis, automobilių avarija įvyksta kas 479 000 mylių (apie 770 000 kilometrų) JAV.

Remiantis užsienio žiniasklaidos pranešimais, važiavimas „Autopilot“ sistema vis tiek yra daugiau nei 6 kartus saugesnis nei vidutiniškai, o važiuojant be „Autopilot“ sistemos ir nenaudojant aktyvių transporto priemonės saugos priemonių, vis dar yra 3–4 kartus saugesnės nei vidutiniškai.



Antrasis yra savaiminio įkrovimo krūvos strategija ir didžiausia pasaulyje įkrovimo norma. „Tesla“ šiuo metu Šiaurės Amerikoje, Europoje ir Azijoje turi daugiau nei 12 000 perkraunamų polių. O Kinijos „Tesla“ įkrovimo tinklas apėmė daugiau nei 90% gyventojų rajono, o skaičius viršijo 2300. 2020 m. „Tesla“ planuoja pridėti 4000 įkrovimo postų.

Tuo pačiu naujausia „Tesla V3“ įkrovimo krūva atnaujino įkrovimo galią. Didžiausia V2 ypač įkraunamų polių didžiausia galia yra 145W, o maksimali V3 ypač įkraunamų polių galia gali siekti 250W. Efektyvumas yra labai didelis. 120 kilometrų gali visiškai išgydyti „ištvermės nerimą“.