Hello Guest

Sign In / Register

Welcome,{$name}!

/ Atsijungti
lietuvių
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Namai > žinios > „Sony“ konstruoja automobilius, bet neparduoda jų, ir tai atkreipia dėmesį į automobilių jutiklių rinką

„Sony“ konstruoja automobilius, bet neparduoda jų, ir tai atkreipia dėmesį į automobilių jutiklių rinką


„Nikkei Asian Review“ pranešė, kad „Sony“ pirmadienį Japonijoje pirmą kartą pademonstravo savaeigį elektrinį koncepcinį automobilį ir iki šių fiskalinių metų pabaigos planuoja pradėti bandymus Japonijos, JAV ir Europos viešuose keliuose.

Šių metų sausį CES buvo atidengtas „Vision-S“ keturių durų grynas elektrinis automobilis. Automobilis aprūpintas keliais plačiaekraniais ekranais, o galinėje sėdynėje taip pat įrengta nepriklausoma ekrano sistema, skirta keleivių pramogoms, ir „Sony“ nuosavas 360 ° panoraminis erdvinis garsas. Kai automobilis pirmą kartą buvo paskelbtas, paaiškėjo, kad jis buvo aprūpintas 33 skirtingais jutikliais, stebinčiais automobilio vidų ir išorę, įskaitant aukštos skiriamosios gebos ir HDR suderinamus CMOS jutiklius, skirtus kelio aptikimui, objektų aptikimui ir spalvų atpažinimui, bei lazerius. dienos ir nakties matymui. Radarai ir radijo radarai, skirti santykiniam greičiui nustatyti ir atstumui nustatyti.


„Sony“ yra didžiausia CMOS jutiklių, daugiausia naudojamų išmaniųjų telefonų kamerose, gamintoja pasaulyje, užimanti pusę pasaulinės rinkos. Tačiau populiarioje automobilių jutiklių srityje jis smarkiai atsilieka nuo konkurentų. Remiantis „Techno Systems Research“ duomenimis, atsižvelgiant į pardavimo apimtį, „Sony“ 8,6% rinkos dalis padidėja, palyginti su 45% Amerikos puslaidininkių kompanijų rinkos dalimi.

„Sony“ privertė šį automobilį išbandyti ir rinkti duomenis, kad būtų patobulinta automobilių jutiklių technologija. Austrijos Magna Steyr sukūrė „Vision-S“ ant EV platformos, kuri, „Sony“ įsitikinimu, dirbs su įvairiomis transporto priemonių kategorijomis, įskaitant sportines naudingas transporto priemones.

Izumi Kawanishi, „Sony“ vyresnysis viceprezidentas, atsakingas už projektą „Vision-S“, teigė, kad aptaria partnerystę su tiekėjais ir kai kurie potencialūs partneriai palaiko ryšius.

„Vision-S“ neparduodamas, bent jau dabartiniame „Sony“ plane. Bendrovė nenori, kad automobilių pardavėjai taptų jos konkurentais, nes jie yra potencialūs vaizdo jutiklių klientai. Antrasis kuriamas automobilis bus aprūpintas daugiau jutiklių. Kawanishi sakė: „Mes daug ko išmoksime iš kelių bandymo“.

„Sony“ kuria pirmos klasės pramogų erdvę automobiliuose, o „Vision-S“ prototipui būdinga 360 laipsnių garsų garso sistema.

Teigiama, kad automobilių pramonė išgyvena revoliuciją, įvykusią per šimtmetį. Kawanishi teigė, kad automobiliai yra keičiami į technologinius produktus. Skirtingai nei automobilių dalių gamintojai, elektroninių gaminių gamintojas „Sony“ nėra ribojamas pramonės ir gali pasiūlyti geriausius sprendimus autonominiam vairavimui.