Hello Guest

Sign In / Register

Welcome,{$name}!

/ Atsijungti
lietuvių
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Namai > žinios > „NOR Flash“ rinkos atsigavimas, kainų nestabilumas lemia kainų svyravimą

„NOR Flash“ rinkos atsigavimas, kainų nestabilumas lemia kainų svyravimą

Palaipsniui mažėjant funkcijų telefonų rinkai, bendras „NOR Flash“ pramonės dydis smarkiai sumažėjo. „Gartner“ duomenimis, „NOR Flash“ rinka 2006 m. Viršijo 7 milijardus JAV dolerių ir 2016 m. Nukrito žemiau 2 milijardų dolerių, tačiau pasinaudojo žvalgybos informacija. Mobiliųjų telefonų „TDDI + AMOLED + camera“ atnaujinimas ir inovacijos, TWS ausinės sparčiai populiarėja, o akustika, daiktų internetas, automobilių elektronika ir kitos pramonės šakos toliau fermentuojasi, „NOR Flash“ grįžo į augimą dėl greitesnio skaitymo greičio ir kitų savybių.

Ypač po to, kai „NOR Flash“ perėjo per praėjusius metus, šiemet rinka greitai atsigavo. Remiantis pramonės šaltiniais, dabartinė „NOR Flash“ gamykla ir agentai pasiekė žemą lygį, pradiniai gamybos pajėgumai vis dar yra labai menki, visa „NOR Flash“ rinka vėl auga, kainų augimo tendencija yra akivaizdesnė.

Rinkos atsigavimas

Remiantis naujausia Morgano Stanley tyrimų ataskaita, blogiausias „NOR Flash“ rinkos ciklas praėjo mažėjant pajėgumų panaudojimui ir didėjant rinkos paklausai. Todėl Taivanio gamintojai „Wanghong“, „Huabang Power“ ir žemyninės Kinijos gamintojų „Zhaoyi Innovation“ tikslinė kaina buvo atitinkamai padidinti.

Tai jau paaiškėjo iš „Wanghong“, „Winbond“ ir „Zhaoyi Innovation“ pasirodymų. Remiantis Taivano Wanghong finansine ataskaita, bendrovės konsoliduotos pajamos rugsėjį buvo 5,08 milijardo juanių, pasinaudojus ROM krovinių mobilizavimu, pajamos padidėjo 34%, 35,51% per metus, sukuriant naujas mėnesines pajamas; pagal tradicinį sezono efektą Dėl trečiojo ketvirčio bendros pajamos buvo 11,96 milijardo juanių, kas ketvirtį padidėjo 59,19%.

„Winbond“ taip pat turėjo naudos iš tolesnio „NOR Flash“ klientų poreikių atsigavimo. Mėnesio pajamos rugpjūtį šešis mėnesius iš eilės išaugo iki 4,463 mlrd. Juanių, ty 3,13% daugiau nei per metus, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu - 6,32%, o pernai - rekordinis.

Be to, „Zhaoyi Innovation“ veiklos pelnas pirmąjį šių metų ketvirtį buvo beveik 40 milijonų, o vieno ketvirčio pelnas antrąjį ketvirtį siekė 147 milijonus. Antrąjį ketvirtį realizuotos pajamos buvo 745 mln. Juanių, ty 31,98% daugiau nei pernai antrąjį ketvirtį.

„Wanghong“, „Winbond“ ir „Zhaoyi Innovation“ yra konkurentai „NOR Flash“ rinkoje. „CINNO Research“ duomenimis, „NOR Flash“ srityje „Winbond“ užėmė pirmąją vietą rinkoje, o „Wang Hong“ - antrąją. „Zhaoyi Innovation“ pirmą kartą istorijoje pralenkė „Micron“.

Žvelgdamas į rinkos paklausą, „Zhaoyi Innovation“ generalinis direktorius He Wei išanalizavo, kad nešiojami gaminiai, ypač tie, kuriuos reprezentuoja „TWS“ ausinės, šiais metais sprogo ir tapo viena iš pagrindinių „NOR Flash“ rinkos varomųjų jėgų. Be to, vis daugiau mobiliųjų telefonų pradeda konfigūruoti nuosekliąją „NOR Flash“, ypač skirtą išmaniųjų telefonų AMOLED ekranams, mobiliųjų aplikacijų rinka taip pat sparčiai auga. Tuo pačiu metu kylančios sritys, tokios kaip „loT“ ir pramoninės kontrolės programos, taip pat atnešė naujų „NOR Flash“ augimo taškų.

„Morgan Stanley“ pranešime taip pat atkreiptas dėmesys į tai, kad susilpnėjus terminalų paklausai, tiekėjai toliau didina gamybą, atsižvelgiant į blogėjančias ekonomines sąlygas, o tai turėjo įtakos gamintojų pajamoms nuo 2018 m. Antrosios pusės. Todėl praeityje mes įsitikinome, kad stebime „NOR Flash“ rinkos pasirodymą. Tačiau pastaruoju metu, kai tiekėjas kontroliuoja gamybos pajėgumus, pajėgumų panaudojimo lygis mažėja, aplinka gerėja, o rinkos poreikis šyla, „NOR Flash“ rinkos kainų nuosmukis pradeda artėti.

Kainų svyravimas

Tiesą sakant, palyginti su DRAM, „NOR Flash“ bazinis laikotarpis yra santykinai žemas, o reguliavimo vietos yra gana daug. „NOR Flash“ kainodara grįžo į ankstesnį žemą lygį 2019 m. Pirmąjį ketvirtį, ir žemyn nėra daug. „Space“, taip pat „NOR Flash“ pramonės lyderio Wang Hongo strategija yra kur kas konservatyvesnė nei „DRAM“ lyderio „Samsung“, be to, per artimiausius kelerius metus „NOR Flash“ paklausa žymiai padidės 5G, asmeninių kompiuterių, serverių ir daiktų interneto srityse, o tai bus naudinga tiekėjų veikla. .

Žiūrint iš dabartinės programos pusės, „TWS“ laisvų rankų įranga neabejotinai yra „didžioji šeima“, vairuojanti „NOR Flash“. „Counterpoint“ duomenimis, 2018 m. Pasaulinių „TWS“ ausinių siuntų buvo 46 mln. Vienetų, o 2019 m. Pirmąjį ketvirtį - maždaug 18 mln. Vienetų, tai yra 40% daugiau nei praėjusį mėnesį. Manoma, kad iki 2020 m. Siuntų skaičius pasieks 129 milijonus vienetų. Sudėtinio augimo greitis siekia 67%. Be to, „TWS“ ausinių vidurinės srovės elektroakustinių prietaisų gamintojai ir vartotojų terminalų gamintojai aktyviai plečia gamybą, taip pat didėja tiekiamų lustų rinkos siuntimas.

Jis Wei pabrėžė, kad „TWS“ ausinių vaizduojami produktai šiais metais sprogo ir tapo vienu iš pagrindinių „NOR Flash“ rinkos variklių. Praėjusiais metais bendra Q4 ir šių metų Q1 rinkos aplinka nebuvo gera. Tuo metu visi nebuvo optimistiškai nusiteikę rinkos atžvilgiu. Originalus fabrikas, sistemų gamintojai ir platintojai visi ruošėsi inventoriui. Tačiau nuo šių metų kovo „NOR Flash“ rinka pamažu atsigavo. Tolesni gamintojai spartina komponentų, skirtų gaminiams surinkti, pirkimą, o dabartinis inventorius yra beveik sunaudotas, o atsargos - sparčiau.

Jis Wei taip pat atskleidė Jiwei. Daugelis tarptautinių gamintojų šių metų pradžioje pakoregavo kai kuriuos gamybos pajėgumus, kad stabilizuotų kainą. Tačiau atsiradus paklausai, gamybos pajėgumų nepakanka, o kaina gali šiek tiek svyruoti. Per pastaruosius keletą mėnesių užsakymų skaičius vis didėjo, tai rodo, kad rinka vis dar atsigauna.

Žvelgdamas iš pajėgumų pasiūlos, jis Wei atskleidė, kad yra keletas nedidelių prieštaravimų, dėl kurių paklausa gali greitai išaugti. Turime pakoreguoti kai kurių produktų struktūrą, kad geriau patenkintume klientų poreikius. Naujojoje programoje, kaip ir šiais metais populiariame TWS, paklausa vis dar yra gana stipri, ir mūsų pasiūla nuolat diegia savo produktus, kad patenkintų paklausą.

Atsiradus naujai „TWS“ laisvų rankų įrangos paklausai, „NOR Flash“ rinka ir toliau auga. „NOR Flash“ mikroschema plačiai naudojama mobiliuosiuose telefonuose, asmeniniuose kompiuteriuose, DVD, USB raktuose, priedėliuose, tinklo įrangoje ir daiktų interneto įrenginiuose. AMOLED, TDDI, automobilių elektronika ir TWS ausinės yra visi nauji reikalavimai vartotojams, o bendras siuntų kiekis žymiai padidės. Tarp jų, TWS ausinės yra pritaikytos aukšto rango NOR FLASH. Pvz., „Airpods2“ naudoja 128MB NOR FLASH. Didėjant TWS ausinių pardavimui, tikimasi, kad atskirų ausinių augimas „NOR FLASH“ išaugs beveik 100 mln. USD.

Visų pirma, paleidus 5G, žmonių tinklai, automobilių tinklai ir daiktų internetas turi puikias galimybes tobulėti. „NOR Flash“ rinkoje yra labai didelė erdvė. Kol bus sukurtos šių ryšių nuorodos, daug programų bus gaunama iš rinkos. Rinkos požiūriu, kiekvienoje terminalų sistemoje bus naudojama „NOR Flash“ atmintis ir MCU. Šios taikymo sritys yra bendrieji produktai, tokie kaip „NOR Flash“. Yra didžiulis augimo potencialas.