Namai > žinios > Medžiagų trūkumas, didelė vaflių liejimo užsakymo modelio pokyčiai

Medžiagų trūkumas, didelė vaflių liejimo užsakymo modelio pokyčiai

Dėl brandaus proceso gamybos pajėgumų trūkumo, nauji gamybos pajėgumai nebus išlaisvinami iki antrojo pusmečio 2022 m. Automobilių traškučių, skydinių vairuotojo, galios valdymo IC ir galios puslaidininkių trūkumas yra sunku išspręsti ir žetonų trūkumas gali tęstis iki pirmojo kito metų pusės. Siekiant išspręsti lustų ilgio ir medžiagų poveikį gamybos grandinėje, automobilių gamintojams, pvz., "Ford", "Volkswagen" ir "Tesla", taip pat komisijos kūrėjai, pvz., "Innolux" ir "Boe", tiesiogiai siekė gamybinių pajėgumų ir liejimo užsakymų. Bus didelis pokytis.

Atsižvelgiant į liejimo gamybos pajėgumus trumpu tiekimu, įskaitant automobilių lustai, mikrovaldikliai (MCU), skydo vairuotojo IC, galios valdymo IC ir galios puslaidininkiai, visi yra sunkiai išparduoti, kurie sukėlė automobilių gamybos, komisijos kūrėjams ir OEM / ODM gamyklos siuntos buvo mažesnės nei tikėtasi. Dėl skirtingų situacijų, kai lustų tiekėjai gauna liejimo pajėgumus, tokios problemos, pvz., Ilgalaikės ir trumpos medžiagos ir per daug užsakymai gali sukelti drastiškų gamybos grandinės pasiūlos ir paklausos pokyčius. Norint padaryti liejimo pajėgumus "naudotis geriausia" ir tuo pačiu išspręskite lustų inventoriaus problemą. Problema, įskaitant naujienas, kurias automobilių gamintojai ir komisijos kūrėjai tiesiogiai susisiekė su liejyklomis į knygų gebėjimus, tarp kurių automatiškai yra aktyviausi.

Suprantama, kad automobilių gamintojai, tokie kaip "Flowserve" ir "Tesla", nesukuria savo lustų. Esamos tiekimo grandinės požiūriu jie yra tik netiesioginiai liejimo klientai ir negali tiesiogiai pateikti užsakymų su liejimu. Tačiau tik automobilių gamintojai žino ilgio ir materialinės situacijos automobilių lustų. Tačiau automobilių mikroschemų tiekėjai dabar susiduria su visu pajėgumu liejyklose ar savo fabai, ir jie negali padaryti mažų ir įvairių individualių pajėgumų koregavimų skirtingiems įvairių automobilių gamintojų lustų poreikiams. Arba gamyba, todėl pagrindiniai kelis lustus, kurie nėra sandėlyje, gali būti dar labiau riboti, todėl automobilių gamintojai turi būti priversti sumažinti ar sustabdyti gamybą.

Kaip rezultatas, automobilių gamintojas pakeitė originalų užsakymo režimą. Jis pirmą kartą suprato reikiamų žetonų inventoriaus lygį ir proceso kategoriją, o tada užsakė liejimo gamybos pajėgumus ir tada skyrė gautą gebėjimų paskirstymą į mikroschemų tiekėją su sunkiausiu trūkumu. Žinoma, "Chip" tiekėjas iš pradžių buvo "Wafer Foundry" klientas ir baigė sertifikavimą. Panelių kūrėjai taip pat padarė panašius judesius. Pavyzdžiui, "Boe", "Innolux" ir kt., Raskite plokštelės liejyklas, kad galėtumėte užsisakyti gamybos pajėgumus, o po to paskirti gamybos pajėgumus tiekėjams, kurie rimtai iš sandėlyje yra lustų filmai.

Per pastaruosius 20 metų puslaidininkių gamybos grandinę valdo IC dizaino namai, IDM augalai ar sistemos įrenginiai, skirti užbaigti lustų dizainą, o tada į plokšteles ir pakuotes bei bandymų augalus, kad būtų užbaigta gamyba. Todėl plokštė liejyklų klientai naudoja IC dizaino augalus, IDM augalus arba sistemos gamintojus su IC dizaino galimybėmis, pvz., "Apple". Šiandien liejimo užsakymo modelis bus labai pakeistas. Su netiesioginiais klientais, pvz., Automobilių gamintojais ir skydų gamyklomis, kurios mokosi faktiniais terminalo siuntimais, jie pradės praleisti IC dizaino nuorodą ir surasti liejyklą ir rezervuoti pajėgumus. Ilgos ir trumpos medžiagos turės įtakos produkcijai. Ir per daug užsakymo problema, kuri gali sukelti pernelyg inventorizaciją, tikimasi veiksmingai išspręsti.