Hello Guest

Sign In / Register

Welcome,{$name}!

/ Atsijungti
lietuvių
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Namai > žinios > Siekdama užtikrinti augimą, „Apple“ paprašė JAV panaikinti tarifą tokiems gaminiams kaip „Apple Watch“.

Siekdama užtikrinti augimą, „Apple“ paprašė JAV panaikinti tarifą tokiems gaminiams kaip „Apple Watch“.

Anot „Reuters“, iš JAV prekybos atstovybės dokumentų matyti, kad „Apple“ pateikė D.Trumpo administracijai prašymą atleisti nuo muitų tarifus Kinijoje pagamintiems „Apple Watch“, „iPhone“ komponentams ir kitiems plataus vartojimo elektronikos gaminiams.

Suprantama, kad „Apple“ pateiktoje byloje yra iš viso 11 produktų, įskaitant „HomePod“ garsiakalbius, „iMac“, „iPhone“, „AirPods“ taisymo dalis ir pan.

„Apple“ dokumente nurodė, kad visi šie produktai priklauso plataus vartojimo elektronikos gaminiams ir neturi jokio ryšio su „China Manufacturing 2025“ ar kitais pramonės projektais. Todėl nuo rugsėjo 1 dienos paraiškai nustatytas 15% tarifas turėtų būti sumažintas.

Tai ne pirmoji įmonė, paskelbusi tokį pareiškimą. Anksčiau išmaniųjų įrenginių gamintojas „FitBit“ teigė, kad didžioji dalis nešiojamų prietaisų visame pasaulyje buvo gaminami Kinijoje. „Nors Pietų Korėja ir Taivanas turi galimybę gaminti šiuos produktus, iš esmės jie naudojami„ FitBit “konkurentams gaminti arba yra su jais siejami, ir mes negalime jų naudoti.“

Nešiojamų prietaisų ir priedų verslo svarba „Apple“ yra savaime suprantama. Naujausia finansinė ataskaita rodo, kad produktai, įskaitant „Apple Watch“, „AirPods“ ir „HomePod“, sudarė 9,4% „Apple“ pajamų, tai yra 41% daugiau nei pernai, ir ateityje tapo pagrindiniu „Apple“ augimo varikliu.