Hello Guest

Sign In / Register

Welcome,{$name}!

/ Atsijungti
lietuvių
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Namai > žinios > Praėjusiais metais „Huawei“ sumažino lobistines išlaidas JAV 80 proc

Praėjusiais metais „Huawei“ sumažino lobistines išlaidas JAV 80 proc

Remiantis „Nikkei Asia“ nurodytais „openecrets“ duomenimis, dėl pastarojo meto geopolitinių pokyčių ir JAV rinkos reguliavimo vėjų neapibrėžtumo Kinijos technologijų kompanijų lobistinės išlaidos Jungtinėse Valstijose pernai gerokai padidėjo.


„TikTok“ motininė bendrovė „ByteDance“ praėjusiais metais JAV lobistinei veiklai išleido 2,61 mln. Dolerių - dešimt kartų daugiau nei praėjusiais metais. Kartą buvęs JAV prezidentas D.Trumpas įsakė uždrausti „JAV versiją Douyin“. Reaguodama į tai, praėjusiais metais „ByteDance“ pasamdė 47 lobistus, kurie turėjo įtakos JAV Kongreso sprendimų priėmimui. Tai padidėjo 30, palyginti su 2019 m.

Be to, „Alibaba Group“ išleido 3,16 mln. JAV dolerių, tai yra apie 20% daugiau nei 2019 m. „Tencent“ oficialiai pradėjo lobizmo programą tik praėjusiais metais JAV ir išleido apie 1,52 mln.

Tuo pačiu metu „Huawei“ lobistinės lėšos JAV sumažėjo apie 80%.

2020 m. „Facebook“ išlaidos padidėjo 18% ir pasiekė 19,68 mln. JAV dolerių, pirmą kartą peršokdamos į lobistinių išlaidų sąrašo viršų. Lobistų išlaidų čempionas 2019 m. Yra „Amazon“. 2020 m. Jis padidės 12% pagal pradinį dydį ir pasieks 18,72 mln. JAV dolerių, nusileisdamas tik „Facebook“.

Keturi pagrindiniai JAV interneto milžinai, įskaitant „Google“ pagrindinę bendrovę „Alphabet“ ir „Apple“, išleido iš viso 53,9 mln. USD, ty šiek tiek padidėjo, palyginti su praėjusiais metais.

Kai JAV kongresmenų antimonopoliniai tyrimai dėl kompanijų tampa vis griežtesni, o interneto milžinai vis daugiau išleidžia lobistinei veiklai, po Bideno atėjimo į valdžią, atrodo, kad „Amazon“ ir Baltųjų rūmų santykiai pagerėjo. Padėti vyriausybei teikti COVID-19 vakcinų platinimo paslaugas.